Οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο προσεκτικοί και «αμυντικοί» με τις  πληροφορίες που τους αφορούν και ιδιαίτερα με ότι σχετίζεται με τα μέσα  κοινωνικής δικτύωσης αλλά και τις τραπεζικές συναλλαγές. Ο καταναλωτής  σήμερα πιστεύει ότι οι πληροφορίες που αναρτά στο διαδίκτυο μπορεί πέρα  από την κοινωνική του ζωή να επηρεάσουν και την επαγγελματική ή τις  σχέσεις που έχει με τριτους. 
Όπως ανέφερε μάλιστα ο κ. Eric Brynjolfsson, διευθυντής  του MIT Center for Business Digital στο ετήσιο συνέδριο της Teradata  που έγινε στην Κίνα, οι καταναλωτές που αγοράζουν ασφάλιση υγείας έχουν  αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι, δεδομένου του γεγονότος πως η  ασφαλιστική εταιρεία που τους παρέχει την ασφάλιση μπορεί να έχει  πρόσβαση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε δεδομένα του τραπεζικού  τομέα, θα μπορούσε να είναι  καλή ιδέα να πληρώσουν για τύπου fast food  γεύματα με μετρητά ή να ανεβάσουν στο Twitter ότι αθλούνται συχνά.
 Ο κ. Brynjolfsson δήλωσε ότι οι πληροφορίες αλλάζουν την οικονομία και  τη διαχείριση δεδομένων και πρόσθεσε ότι «η διαδικασία αυτή βρίσκεται σε  αρχικό στάδιο και τα οφέλη στο κομμάτι του managemant θα φανούν με τον  καιρό».
Ο Stephen Brobst, διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας στην Teradata  Corporation, δήλωσε πως περισσότερες εταιρείες αρχίζουν να βλέπουν τα  οφέλη που προκύπτουν από το να αντλεί κανείς πληροφορίες από ποικίλες  πηγές δεδομένων. Ο κ. Brobst ανέφερε επίσης ότι οι εταιρείες χρειάζεται  να έχουν πρόσβαση σε μη παραδοσιακά δεδομένα, όπως τα γραπτά μηνύματα  και τα τηλεφωνήματα, που μπορούν να βοηθήσουν ως προς την παραγωγή  προβλέψεων γύρω από τη συμπεριφορά των πελατών.
 Τέλος, ο κ. Brynjolfsson πρόσθεσε πως «ο καθένας από εμάς είναι, είτε  το γνωρίζουμε είτε όχι, ένα cloud ψηφιακών δεδομένων, που στην ουσία  αποτελεί μια βάση δεδομένων για τις εταιρείες».
Πηγή:  http://www.insuranceworld.gr

 
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου