Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

“Δεν έφταιγα εγώ, πλήρωσε όμως η ασφαλιστική μου” !Να γιατί καλούμε την τροχαία σε περιπτώσεις ατυχήματος

Από μία απλή ανάγνωση της υπόθεσης, όπως την αναφέρει ο διαμαρτυρόμενος, βγαίνει το συμπέρασμα ότι πάντα σε τροχαίο ατύχημα καλούμε την τροχαία και ενημερώνουμε την ασφαλιστική μας για την φροντίδα ατυχήματος. Κάτι που δεν έκανε ο συγκεκριμένος αφού όπως αναφέρει ο οδηγός της μηχανής ήταν χωρίς άδεια οδηγού και άδεια κυκλοφορίας και τον παρακάλεσε να μην αναφέρει το γεγονός !
Δείτε το πλήρες το δημοσίευμα :
Πήγαινα με το αυτοκίνητό μου ευθεία και έστριψα για να πάω προς το Δασάκι της Άχνας. Μοτοσυκλέτα που έτρεχε κατά την άποψή μου με 100 – 150 χιλιόμετρα, ήρθε και συγκρούστηκε με το όχημά μου. Ο οδηγός της μοτοσυκλέτας που ευτυχώς δεν τραυματίστηκε σοβαρά, ισχυρίζεται ότι έτρεχε με 60 χιλιόμετρα, ενώ το όριο σε εκείνο το σημείο είναι 50 χιλιόμετρα. Η υπόθεση άρχισε να εκδικάζεται στις Βάσεις Δεκέλειας. Με συμβούλεψαν να παραδεχτώ ότι οδηγούσα αμελώς, όμως εγώ δεν παραδέχθηκα. Ο μοτοσυκλετιστής ήταν χωρίς κράνος, δεν είχε άδεια οδηγού και το όχημά του ήταν χωρίς άδεια κυκλοφορίας. Στο δικαστήριο είπε ότι τον εγκατέλειψα, ενώ η αλήθεια είναι ότι δεν με άφησε μετά το ατύχημα να τηλεφωνήσω στην Αστυνομία, διότι δεν οδηγούσε νόμιμα. Επιπλέον είπε ότι η ασφαλιστική εταιρεία που καλύπτει το όχημά μου, ήδη του κατέβαλε αποζημίωση €7.000. Η Ασφαλιστική Εταιρεία, μου είπε ότι πλήρωσε €15.000. Πώς γίνεται να πληρώνει η ασφάλειά μου, όταν ακόμη να ολοκληρωθεί η εκδίκαση της υπόθεσης; Τηλεφώνησα στην ασφαλιστική εταιρεία με την οποία συνεργάζομαι και ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή, όμως δεν μου τον έδωσαν. Είμαι παλιός οδηγός, είμαι στο τιμόνι για τέσσερις και πλέον δεκαετίες και είναι η πρώτη φορά που οδηγούμαι στο δικαστήριο και αντιμετωπίζω μια τέτοια κατάσταση, που με κάνει να νιώθω αδικημένος.
Άντρος Μ.
Η υπόθεση στην οποία αναφέρεται ο αναγνώστης μας, ήδη εκδικάζεται και γι’ αυτό δεν μπορούμε ως στήλη να παρέμβουμε και να επηρεάσουμε την έκβασή της στο δικαστήριο. Μπορούμε όμως, να την «αγγίξουμε» με διαφορετικό τρόπο.
O Γιάννης Βιολάρης διευθυντής της ασφαλιστικής εταιρείας Solutions 4 you ανέφερε στη στήλη ότι υπάρχει η πιθανότητα ο αναγνώστης μας να εκχώρησε χωρίς να το αντιληφθεί τα δικαιώματα διαχείρισης των αποζημιώσεων από τη σύγκρουση στην εταιρεία οδικής βοήθειας με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία στην οποία έχει ασφαλισμένο το όχημά του και η συγκεκριμένη εταιρεία οδικής βοήθειας, έχοντας την υπογραφή του, προχώρησε σε διακανονισμό με τον μοτοσυκλετιστή καταβάλλοντάς του αποζημίωση.
Πηγή :philenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου